Fritidskort - kontroll av betalning

Har du betalat med Fritidskortet och vill kolla att det blev rätt?

1. Logga in i Kulturskolans elevportal

Inlogg vårdnadshavare (öppnas i ny sida, logga in med BankID)
 

2. Klicka på Ansök om Fritidskort

 

3. Kontrollera att betalningen är gjord

 

Står det den summa pengar du valt att betala med Fritidskortet? Toppen! Då har allt funkat.

Står det ingen summa pengar har betalningen inte fungerat. Då får du höra av dig till kulturskolan@skovde.se eller komma till Kulturfabriken måndag 17 november kl 15.00-17.00 och få hjälp med din ansökan. 

Min betalning syns inte, vad kan vara fel?

Möjliga felorsaker:

- Den ena vårdnadshavare har loggat in i elevportalen och den andra vårdnadshavaren har ansökt om och betalat med Fritidskortet. Då kommer inte betalningen att synas. Skicka skärmdump på betalningen till kulturskolan@skovde.se så lägger vi in den manuellt.

- Betalningen är gjort direkt via fritidskortet.se och inte via Kulturskolans elevportal. Skicka skärmdump på betalningen till kulturskolan@skovde.se så lägger vi in den manuellt.

OBS! Sista chansen att använda fritidskortet för att betala på Kulturskolan i Skövde är måndag 17 november kl 23.00.